Връщане
Как да върнете продукт?
Относно онлайн покупките:
Ще приемем връщания на продукти само в оригиналната им опаковка (кутия за бижута на TEILOR) и придружени от промоционалните артикули, доставени с нея (кърпичка, огледало, кутия).
С връщането можете да изберете да замените продукта с друг или можете да получите възстановяване на сумата.
За да върнете продукт, моля, следвайте стъпките по-долу:
1. Попълнете формуляра за връщане
2. Опаковайте продукта така, че да избегнете повреди по време на транспортиране.
3. В пакета за връщане се уверете, че сте включили продукта, фактурата, гаранцията и другите промоционални артикули, доставени с продукта (кърпа, огледало, кутия за бижута).
4. Изпратете заявката за връщане на адрес contact.bg@teilor.bg и ние ще изпратим куриера на посочения адрес, за да вземе пратката.
**Ако изберете да изпратите пакета за връщане, без да се свържете с нас, разходите за доставка няма да бъдат възстановени.**
При какви условия можете да изберете опцията за връщане?
При онлайн закупуване, клиентите могат да върнат продукта в рамките на 14 дни от датата на закупуване.
Върнатите продукти трябва да бъдат в състоянието, в което са доставени, без следи от употреба.
Продукти, които не отговарят на това изискване, няма да бъдат приети за връщане.
Пакетът за връщане трябва да съдържа продукта, фактурата, гаранцията и другите промоционални артикули, доставени с продукта (кърпа, огледало, кутия за бижута).
Погрешно доставените продукти ще бъдат заменени с продукта, който сте поръчали, или подобен продукт (ако продуктът за поръчка вече не е наличен). В случай, че сте получили продукт, различен от този, който сте поръчали, моля свържете се с нас възможно най-скоро и го върнете съгласно правилата за връщане.
Върнатите продукти могат да бъдат заменени с по-скъпи продукти – в този случай вие ще покриете разликата в цената. Върнатите продукти също могат да бъдат заменени с по-евтини продукти – в този случай ще получите разликата в сметката, посочена във Формуляра за връщане.
Какви са разходите за връщане на продукт?
Всички онлайн поръчки се възползват от безплатно връщане само ако са направили заявка за връщане в техния акаунт или на имейл contact.bg@teilor.bg.
Какви продукти не могат да бъдат върнати?
Бижутата, които са модифицирани или персонализирани по желание на клиента, не могат да бъдат върнати.
Кога ще получите възстановяване на сумата за продукт, който сте върнали.
Сумата ще бъде възстановена до 14 дни от деня на връщането, чрез превод по IBAN сметката, която сте посочили във Формуляра за връщане - при онлайн плащане с банкова карта. В случай на плащане с наложен платеж, клиентът ще посочи номера на банковата сметка във Формуляра за връщане, за възстановяване на сумата.
Допълнителна информация
За допълнителна информация, моля, свържете се с нашия отдел за онлайн продажби на +359 876 995 989 от понеделник до петък между 9:00 ч. и 18:00 ч. или ни пишете на contact.bg@teilor.bg
Защита на личните данни
С попълването и подписването на Формуляра за връщане Вие доброволно се съгласявате да позволите на TEILOR да събира и съхранява получената информация за цели, различни от споменатите по-горе, съответно: реклама, маркетинг и публичност.
Гаранция
Гаранцията за нашите златни бижута е 2 години от деня на покупката. Тази гаранция покрива липсата на съответствие на бижутата с всяка от характеристиките, посочени в сертификата към момента на продажбата и не покрива повреда на продукта, възникнала след датата на продажба. Автентичността и спецификациите както на скъпоценния материал – 14k злато (585‰) / 18k злато (750‰), така и на камъните, поставени в закупените бижута, са гарантирани за цял живот.
Гаранцията се осигурява чрез ремонт или замяна, в зависимост от случая.
Ремонт на гаранционните продукти се извършва в рамките на 15 дни, съгласно чл. 112-115 от ЗЗП, ако се потвърди, че щетите не се причинени от потребителя.